tisdag 3 februari 2009

Blev klar med första uppdraget igår runt 8 eller 9 tror jag klockan var, blev lite sent men jag fick det klart iaf :) Det kändes riktigt bra, och nästa ska vara inne tisdag den 10 januari, så ska väl ta och komma igång och läsa på den redan nu och förhoppningsvis skicka in den lite tidigare än vad jag gjorde med det här uppdraget :P Haha. Men men, det blev ju inskickat iaf och det är väl trots allt det som är huvudsaken tycker jag ^^.
Så vad händer idag då ? Jo det blir nog en massa städa ... Suck .. Jag orkar egentligen inte det, men men, det är oxå sånt som måste göras, tyvärr :P Och så ser det ju ut som ett bombnedslag både i köket, vardagsrummet och sovrummet så det är väl dags att ta tag i det och rensa lite. Sen efter det då ? Vet inte om det blir så mkt mer att göra efter städning, känner mej lite småseg idag men får väl se vad som händer skulle jag tro, jag skulle kunna gissa på att det blir städa/sitta vid datorn/städa lite till/läsa lite/städa lite till/osv/osv :P Det är så det brukar kunna sluta xD Men men, så länge jag städar lite iaf :) Så är jag nöjd. Så nu ska jag komma igång med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar