söndag 15 februari 2009

den femtonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugotre

Nu har ganska mycket av dagen gått, ungefär hela, haha. Sitter lite halvt vid datorn samtidigt som jag kolla på Trollkarlens hemligheter. Det tycker jag är rätt kul att kolla på, visst det är väl lite så att då kanske man inte blir lika imponerad om man skulle se något av dom alla tricken han visar men ändå, istället blir man ju faktiskt lite imponerad hur pass uttänkt och förberett allting är, det är riktigt häftigt !

Så mer än det så sitter jag och spelar lite WoW igen som vanligt nu för tiden :P Haha. Känns som om jag nämner det i var och varannat inlägg, det är nästan så att det skulle vara lite roligt om jag kunde ha någon som läste och var intresserad av WoW, då skulle det inte kännas lika nördigt eller nåt av mig att skriva om det, eller jag vet inte. Det är det kanske ändå, eller inte nördigt, men det känns som om alla som läser tycker att det blir tråkigt så fort jag nämner WoW eftersom det antagligen inte är många som tycker att det är så kul :P haha. Så nu ska jag sluta skriva om det igen.

Efter Trollkarlens hemligheter och lite spelande så tror jag att det blir film, fast är inte helt säker än, men om så blir det The whole nine yards (jag hoppas jag stavade rätt nu). Den är så himla bra !! Var länge sen jag såg den första nu. Var ju dock inte alltgör länge sen jag såg den andra, the whole ten yards, med Camilla :) Blev den andra den gången eftersom Anders inte hade den första, vi hittade den inte i alla fall.

Nej, nu ska jag ta och spela lite till och sen blir det antagligen film :) Wohoo !! Niklas ska boosta min lilla hunter lite först, ja, ni har antagligen ingen aning om vad jag skriver om men skitsamma. Blir till att göra det först, kolla klart Trollkarlens hemligheter lite samtidigt och sen film antagligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar