måndag 16 februari 2009

den sextonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugosex

Det har blivit lite dåligt uppdaterat idag jag vet, och det kommer nog att få bli så verkar det som för tillfället, och så kommer det nog tyvärr att få bli idag. Jag vet att jag skrev i förra inlägget att jag skulle skriva mera men jag tror faktiskt inte att jag orkar det idag. Så det får nog sluta med två inlägg. Det är så det känns just nu i alla fall men man vet ju aldrig, så om det är någon som vill att jag ska uppdatera mera så håll tummarna så kanske det blir, om jag orkar.

Var över till Robin och Helene en sväng :) Satt där och snackade lite skit en stund innan Amanda ringde och sa att hon var påväg ner på stan. Så jag gick iväg och mötte henne, hon fick tillbaka sin Björn Gustafsson dvd och så frågade jag henne om hon också ville med och äta med mormor och morfar, och det ville hon. Så jag och Amanda gick runt på stan en stund och väntade in mormor och morfar på att dom skulle komma, mötte dom utanför Kicks och gick iväg till Vega där det blev pizza för Amanda, sallad för mormor och Hamburgetallrik för morfar och mig.

Sen när vi hade setat där en stund och pratar och ätit upp så började vi röra på oss därifrån, dom gick iväg mot plusparkeringen där dom hade ställt bilen, Amanda gick med dom eftersom hon skulle få skjuts hem och jag gick iväg hemåt åt mitt eget håll :P Haha. Väl hemma igen blev det till att sitta vid datorn. Orkar inte göra någonting annat ikväll faktiskt. Så får bli en datanördkväll ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar