fredag 6 februari 2009

Tidig morgon för mej idag ! Det händer inte alltför ofta, men det är väl bra att det händer nångång ibland sådär :P Även om jag tycker att det är segt, för just nu känner jag att jag helst bara skulle vilja gå och lägga mej och sova lite till, det är så skönt att sova ju !! Haha :P Men men. Sitter och väntar på att mamma ska ringa igen, hon, mats och rasmus skulle skjutsa Amanda till skolan och sen skulle dom komma hit och hämta upp mej, och mamma skulle ringa när dom åkte från skolan så jag skulle hinna klä på mej och gå ner till vägen. Så blir det till att åka iväg och simma/bada, men det känns som om det blir med bada än simma när Rasmus är med :P Haha, men men, huvudsaken är väl att man rör på sej :) Spela roll om det är så att man springer som en galning i trappor eller simmar massa längder :P Varför välja en när man kan göra båda xD. Nu vet jag knappt vad jag skriver längre, tror jag ska ta och ge upp för tillfället och skriva när jag kommer hem eller nåt när jag är lite piggare än vad jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar