torsdag 12 februari 2009

den tolfte februari tvåtusennio - Inlägg sju

Sjunde inlägget och jag har haft bloggen i, vad är det ? 3 dagar ? Haha, jag tror det är rekord med skrivande av mig. Men jag tror faktiskt att jag alltid skriver mer till en början när jag skaffar ny blogg. Jag kanske skulle skaffa mig en ny varje gång jag är dålig på att uppdatera xD haha, nej, det skulle vara alldeles för jobbigt, och nu när jag har haft den här någon dag så har jag blivit riktigt nöjd med den faktiskt :) Så det blir till att ha kvar den här bloggen ett tag nu, min andra finns ju såklart kvar den med men jag kommer inte skriva någonting i den.

Var iväg till hemköp en sväng för en stund sen och handlade lite mat som jag ska göra sen, det blir kyckling i ugn (Kronfågeln kyckling som ska stå i ugnen i 50 min) och couscous, kan bli lite spännande eftersom jag har aldrig någonsin ätit couscous. Det blev det för att jag kände att jag ville prova någonting nytt för en gångs skull, haha.

Och just nu sitter jag och gör ingenting alls faktiskt, börjar känna lite röksug, men tänker icke (!) ge efter för det, jag tar mig ett tuggummi istället :) Och apropå ingenting så börjar mina naglar bli långa ! :D
                                                                                                  
Det syns kanske inte jättebra men dom är då längre än vad dom brukar vara, så det går framåt (Y) Snart kan jag börja använda nagellack och nagelfil m.m :P Haha. Bra där, att man är överlycklig för att få börja använda saker till naglarna. Men det är jag det, har inte långa naglar så ofta så, går lite i vågor har jag märkt, har haft dom långa två gånger vad jag kommer ihåg sen bet jag ner dom igen och nu håller jag på att sparar än en gång, jag skulle inte bli förvånad över mig själv om jag kommer bita ner dom igen den här gången också, men jag hoppas att det dröjer ett tag då ^^, Haha.

Nej, nu ska jag sluta babbla om mina naglar, hur kul kan det vara att läsa om lixom ? Inte så jättekul kan jag tänka mig. Men nu tog det lite stopp på skrivflödet här, när jag inte bara skriver det som kommer upp för mig så tar det stopp, ska jag försöka komma på någonting bra att skriva så går det helt plötsligt inte, det är jobbigt ! För jag vill kunna skriva bra och intressanta saker och inte bara massa tjafs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar