onsdag 18 februari 2009

den artonde februari tvåtusennio - Inlägg trettioett

Här sitter jag nu vid datorn och väntar på att klockan ska gå och på att Ellinor ska komm in till stan, det kommer nog dock att dröja en liten stund till eftersom hon går och jag vet inte om hon har börjat gått än, jag skulle inte tro det eftersom badhuset inte öppnar förens klockan 10 och det är en timme och en kvart kvar tills dess, så jag skulle gissa på att hon går om kanske en kvart eller någonting sånt. Men det visar sig, hon hör väl av sig när hon börjar närma sig ^^.

Ja, det blir simma idag igen då, eller igår blev det ju inge simma eftersom det blev bada så det kan vara skönt att få simma litegrann också :P Hehe. Och det kanske till och med blir simma imorron också men det vet jag inte riktigt än eftersom mamma inte vet om hon är ledig imorron eller inte än. För hon jobbade tydligen på fredag den här veckan. Så det visar sig hur det blir (där var "det visar sig" igen xD jag kan inte sluta med det, haha)

Sen vad händer resten av dagen då ? Jag vet faktiskt inte vad som händer. Städa ? Eftersom jag inte hann göra det igår för det blev en heldag med Sofie, jag var ju knappt hemma någonting igår :P Men Niklas hade vart duktig och diskat när jag kom hem i alla fall :) Skönt. Så blir det till att städa så blir det att plocka undan saker bara, kanske dammsuga om jag orkar :P Haha.

Nej, nu ska jag ta och försöka hitta på någonting medans jag väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar