fredag 13 februari 2009

den trettonde februari tvåtusennio - Inlägg tolv

Det blev ingen simning idag tyvärr, kände nu när jag vaknade att jag har fortfarande ont i magen från igår =/ Inte kul. Jag vill ju inte bli sjuk till alla hjärtans dag när jag och Niklas ska ta en sväng på skoter i Fors :) Ska bli trevligt. Vi funderade på att ta med en engångsgrill och grilla lite och så också :) Härligt.

Så nu sitter jag vaken betydligt tidigare än vad jag brukar och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. 

Plugga ? Nej, det är jag för trött för än.
Sitta vid datorn ? Kommer inte in på wow och har inte så mycket att göra ute på nätet.
Kolla på tv ? Jao, kanske, det kan ju gå nånting bra såhär tidigt, man vet ju aldrig. 

Får väl kolla om det är nånting på tv:n, annars sätter jag mig nog och läser lite bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar