torsdag 12 februari 2009

den tolfte februari tvåtusennio - Inlägg åtta

Sådär, har precis ätit lite mat, gjorde som jag skrev tidigare kyckling i ugn med couscous och så lite sås till det. Visst det blev helt okej men jättegott kan jag väl inte påstå att det var. Men men, så är det, provade någonting nytt i alla fall

Det jag gjorde såg inte riktigt ut som det på bilden :P Men det är kyckling och couscous i alla fall, haha.

Så vad har jag gjort sen jag senast bloggade då ? :P Inte så jättemycket faktiskt, satt och kollade på två avsnitt av Mannen som talar med hundar - med Cesar Millan. Han är nästan lite av en Idol, jag diggar honom, har är så himla cool och så sjukt duktig med hundar verkligen ! Skulle själv vilja vara lika duktig med hundar som honom. Och så skulle jag vilja ha en hund också, men det får jag väl ta i framtiden någongång ^^. Och är det någon som vet vart man kan hitta avsnitt med honom och ladda hem så skriv gärna en kommentar ! Jag har letat och dom jag har hittat på till exempel piratebay har inte funkat att kolla på =/ Det tycker jag är väldigt synd för jag vill se fler !! Haha.
Mannen som talar med hundar - Cesar Millan
Här är ett klipp med honom från Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=KGK6KMDOykw

Resten av kvällen blir det nog bara att ta det lugnt (ungefär det jag har gjort hela dagen xD men ändå) sitta här, kanske kolla om det är någonting bra på tv, eller kanske kolla på film om jag har någonbra, får se hur det blir som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar