tisdag 3 februari 2009


Det här var inte dåligt ! 3 inlägg på en dag ! :O Haha :P Inte illa, det händer inte så himla ofta kan man ju säga xD. Men men, har plockat klart nu iaf ^^, Det är väl bara lite "finslip" kvar och det tar jag när Niklas kommer hem medans han diskar :P Så nu ska jag ta och sitta och slöa framför datorn har jag tänkt, spela lite kanske :) Fast först måste jag nog fan ta nånting och äta ! Börjar bli riktigt hungrig, det är ju så att jag ångrar mej att jag inte gick ner till Pizzahuset när Niklas hade lunch som han sa att jag skulle göra, men då orkade jag verkligen inte gå någonstans, och gjort är gjort. Så ska nog ta och göra mej några rostade mackor med falukorv på ! Det är mums !! :D Haha :P Men men, ska väl ta och fixa det nu innan jag börjar tyna bort av hunger xD Får väl se om jag förvånar mej själv med att skriva ett fjärde inlägg när resten av dagen har gått :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar