söndag 15 februari 2009

den femtonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugotvå

Nu har ännu lite av dagen gått. Har vart ut till Niklas föräldrar och ätit litegrann och berättat om förlovningen :) och efter det så åkte vi ut till pappa och berättade (eller vi väntade till dom såg ringarna :P) och hos pappa så fick vi lite fika, var trevligt, och Amos är lika galen som alltid, sötnosen!

När vi åkte från pappa så fick vi Amanda med oss hem så Niklas släppte av mig och Amanda här hemma och sen åkte han vidare hem till Anders och Camilla en stund, jag och Amanda kollade lite på Björn Gustafsson medans vi väntade på att mamma och mats skulle hämta upp Amanda (det var därför hon åkte med, så att mamma skulle slippa åka ända till grådö och hämta henne :P haha). Och precis när Amanda hade gått så kom Sofie :D Trevligt trevligt. Och så kom Niklas hem från Anders bara en stund efter också.

Jag och Sofie spelade lite Sverigespelet, Sofie vann :( Elaka Sofie !!! Haha :P Nej då. Men jag är sådan dålig förlorare, extremt dålig förlorare skulle man väl kunna säga xD. Och efter det så spelade vi lite kort, patiensspelet, och den elaka Sofie vann då med :( Men jag var inte långt efter !! Jag hade kunnat vinna !!! Så det så !! Haha. Sen kom även andra Sofie förbi en sväng också (och det var någon mer med som jag inte vet vem det var :P) men nu har alla åkt igen.

Och resten av kvällen ska jag nog sitta här, om jag inte bestämmer mig för att kolla på någon av filmerna som jag lånade hemma från pappa. Det visar sig som vanligt vad det blir :P haha. Standard slutfrasen för mig tror jag att det är "Det visar sig" :P Känns som om jag slutar med den varenda gång, eller i alla fall mååånga gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar