onsdag 11 februari 2009

den elfte februari tvåtusennio - Inlägg fem

Jag har fått nån noja på att skriva nu tror jag. Känner hela tiden för att skriva ett inlägg även fast jag egentligen inte vet vad jag ska skriva om. Låter det vettigt ? Njae, jag vet inte riktigt själv vad jag tycker om det. Haha. Men ibland kan man väl få vara lite konstig, och försöker ju få tillbaka min skrivarkänsla/skrivarlust också eller vad man kan kalla det för jag vill skriva mer än vad jag gör, och skriva bättre, inte bara skriva blogginlägg om vad jag gör om dagarna utan kanske sticka in med någonting bra någongång också, skulle kännas rätt bra faktiskt.

Annars nu då ? Sitter och väntar på att klockan ska gå, om tjugo minuter så ska jag kika CSI Miami och sen tror jag att jag ska sova, om jag orkar, haha, är ju inge trött .. Men jag kanske blir om jag kollar på tv, får hoppas på det, för det är skönt att sova :) Egentligen har jag ingen aning om vad jag svamlar om för tillfället men jag skriver väl på lite så blir det ett inlägg till, kanske inte så kul att läsa men skitsamma jag bryr mig inte, det är ju inte jag som läser, eller hur ? :P Haha.

Föresten så fick jag mitt Uppdrag i Naturkunskap framflyttat till den tjugoandra februari så det löste sig fin fint, nu hinner jag göra klart hemlaborationen helt och hållet innan uppdraget ska in så att jag kan skicka med labbrapporten, det känns bra ^^.

Nej, nu ska jag väl försöka roa mig med någonting annat än att sitta och skriva massa skit här, får se om jag försöker mig på att skriva lite skit i mitt kollegielbock istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar