måndag 2 februari 2009

Sådär ja :) Nu är jag klar med pluggandet för stunden, ska göra lite mer senare som jag inte kan göra än, dels hemlaborationen som jag behöver instruktioner till som mamma fick skriva ut till mej på jobbet idag, så dom får jag sen när hon slutar, och så var det en fråga som var så himla krånglig som jag nog kan behöva lite hjälp med så får se om Niklas kanske kan hjälpa mej, håller tummarna på det ^^, Annars i värsta fall så får jag väl åka ut till mamma med henne när hon slutar jobbet och få hjälp med det sista där. Känns riktigt skönt att det inte är nå mkt kvar nu iaf :D Härligt värre.
Och varför jag har en bild på ett cigarettpaket ? Jo, det är för att igår slutade jag röka .. Den ni ! :O Jag erkänner att jag tog en cigarett igår men det var den enda (och det blev så mest för att jag hade en kvar från i lördags som jag glömde att ta innan jag gick och la mej för jag var så trött) annars har jag inte tagit någon mer, och än så länge så går det riktigt bra och jag håller tummarna och hoppas på att det ska hålla i sej :) Var även till apoteket idag och köpte Nikotintugummin som jag har tänkt att ha till om det skulle krisa sej riktigt ordentligen och jag helt plötsligt får ett jättestort röksug, så förhoppningsvis ska det hjälpa då ^^, Och nu när alla andra kompisar har slutat rökt och klarat det (ja, vissa feströker och det kommer säkert jag oxå göra litegrann, men så länge det inte är mer än det) så ska jag oxå klara av det ! :D
Nej, nu ska jag nog ta och läsa lite, eller kanske spela, hmm .. spela får det nog bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar