lördag 7 februari 2009

Idag känns som om det har vart en lång dag :P haha, känns som om det var och göra nästan hela tiden. Jag gör som på bilddagboken och tar det i korthet för jag orkar inte skriva så himla jättelångt. :P

- Vaknade vid 10 och gick upp vid 11 :P
- Sen kom Madde hit runt 12 ? Minns inte exakt, men nångång då
- Vi gick ner till Niklas jobb och hämtade bilen av honom
- Åkte upp till Sofies Niklas lägenhet för att hämta Sofie
- Sen när jag skulle starta bilen så ville den inte starta :O Den bara stog och typ "puttrade" xD
- Men efter några försök så kom den igång igen, jag tror den helt enkelt inte gillade Sofie :P Haha
- Sen åkte vi till systemet för Madde skulle handla lite
- Efter det så fick vi åka tillbaka till Niklas jobb och hämta upp honom för han var klar
- Så skjutsade vi hem honom och åkte vidare mot fors
- Släppte av Sofie hemma hos sej så att hon kunde göra sej iordning och så
- Jag och Madde fortsatte hem till mamma och hämtade upp pulka och täckbyxor, pratade lite med mamma och Mats innan vi åkte tillbaka och hämtade upp Sofie igen
- Efter att vi hade hämtat upp Sofie igen så åkte vi tillbaka in till stan, lämnade av bilen på parkeringen och var upp med lite saker i lägenheten
- Sen kom andra Sofie och hämtade upp oss och vi kom äntligen iväg till pulkabacken :P Haha.

Blev några roliga åk i den farliga backen :P Haha, och sen gick vi till den mindre farliga backen och åkte några åk där med :P Vi försökte oss även på ett pulkatåg men det gick inge vidare bra xD Men men, kul var det iaf !! :D Bilder finns på bdb men tänkte lägga in några här med :D
Sofie och Sofie :D

Sofie, Sofie och Madde :P

Ja, det får räcka med dom bilderna, vill ni se fler galna bilder får ni gå in på min bilddagbok :P hehe. Där finns allihopa :D Nu ska jag ta och göra mej iordning för kvällen ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar