fredag 13 februari 2009

den trettonde februari tvåtusennio - Inlägg fjorton

Ja, som sagt tidigare (tror jag, i alla fall på bilddagboken) så blev det till att simma litegrann ändå. Blev dock bara 10 längder och sen lekte jag med Rasmus resten av tiden, var inte helt och hållet pigg så kände inte för att göra några fler. Sen efter det så åkte vi upp till Hedemora för att kolla hur det såg ut där Anders hade kört av med bilen, för det var meningen att Mats skulle försöka hjälpa till med traktor och dra upp bilen men det blev inte så (var för mycket trafik, enfiligt m.m) så Anders fick lov att ringa bärgare ändå, stackaren. Men inte så mycket att göra åt.

Efter det så blev det lite McDonken (ja, jag vet inte världens bästa val efter att ha simmat, men nu blev det så) och sen skjutsade mamma och mats hem mig igen. Och när jag väl kom hem så blev det till att städa. Så jag plockade undan i köket, vardagsrummet och hallen (ja, jag skippade sovrummet den här gången oxå xD) Men jag lovar, eller jag kan försöka, att jag ska ta det nästa gång jag städar :P Men i alla fall, så blev det undanplockat, dammsugit och skurat, duktiga jag :) Haha. Disken var jag så snäll och sparade åt Niklas ;P Hehe, tyckte att han skulle göra någonting han också, det är ju inte mer än rätt :D

Och ikväll blir det tacos med Anders, Camilla och en gammal klasskompis (tror jag det var) till Niklas. Ska bli mumsigt och trevligt :) Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Niklas pratade om att gå ner på Trapper men jag vet inte om jag känner för det eller orkar, skulle hellre gå på Kingen isånnafall, Sofie ska iuf ut också med Madde m.fl men dom vet antagligen inte vart dom ska förens ikväll när dom väl går ner på stan :P Och blir det Kingen har jag heller inte råd med inträde. Och som sagt så är jag inte riktigt på utgångshumör, inte just nu i alla fall, så det känns som om det blir till att sitta hemma vid datorn. As usual .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar