måndag 16 februari 2009

den sextonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugosju

Det blev ett  inlägg till ändå. Hade tråkig tnu såhär innan läggdags så kände för att skriva ett litet till. Men vet egentligen inte vad jag ska skriva om faktiskt .. Kommer inte på något kul och intressant. Som jag sagt tidigare så tycker jag det känns som om jag bara skriver massa tjafs. Finns det inte någonting kul som någon skulle vilja att jag försökte skriva något om, mina åsikter om något ämne m.m. Kommentera i sånna fall så får vi se vad jag kan göra åt saken :P Hehe.

Nej, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla klart på Björnbröder som jag började kolla på för någon dag sen men jag lyckades somna lagom när älgarna börjar med "I spy .. Something Green" "tree!" osv osv :D Haha. Så ska kika på den och sen sova.

För imorron blir det simma :) Med Sofie, trevligt värre, men hon tyckte inte att jag skulle kalla det simma när hon var med, hon tyckte att vi skulle säga bada för hon kan tydligen inte simma :O Haha.

Och apropå något helt annat så börjar mina naglar bli så långa att jag märker av dom när jag skriver på tangentbordet, och det känns mysko :P Haha, inte vad med det. xD Men jag lär ju vänja mig med tiden (Shiiit så intressant att veta va ?!)

Nej, nu måste jag verkligen ta och gå och lägga mig. Natti :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar