tisdag 17 februari 2009

den sjuttonde februari tvåtusennio - Inlägg trettio

Jahapp, nu var det bestämt. Två stycken av Niklas WoW kompisar + en flickvän till den ena kommer komma hit och hälsa på när Niklas fyller år. Dom kommer på söndagen den 1 mars nångång på kvällen och sen åker dom den 4:e på kvällen/natten någonting. Kan väl bli lite spännande :P Haha. Jag är väl ungefär lika nervös och tycker att det är lika läskigt nu som när Sven var här i Oktober :P Och det är ju faktiskt lite roligt för en av dom som kommer nu heter också Sven, jag förstår inte hur Niklas har lyckats lära känna två stycken Sven från Holland ! Det funkar lixom inte. Men tydligen. Jaja.

Har jag gjort sen förra inlägget då ? Setat vid datorn, sen kollat Navy CIS (jag tror det var nya avsnitt på ny säsong), det är bra ! Sen efter det så kollade jag och Niklas på The whole nine yards, som det var tänkt att vi skulle ha kollat på för någon dag sen redan men det blev aldrig av då.

Nej, har egentligen inte så himla mycket mer att skriva så här framåt kvällningen, eller natten kanske man ska säga, klockan är ju trots allt 23.22. Nej, men ska väl sluta svamla som vanligt. Blir till att simma med Ellis imorron :) Skönt ! Så blir ganska tidigt morgon, runt 8-9 så jag hinner vakna till liv :P Haha. Så Natti Natti på er alla små läsare nu :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar