torsdag 12 februari 2009

den tolfte februari tvåtusennio - Inlägg sex

Jahapp, så var det ny dag igen då. Har precis kollat klart på ett avsnitt av Top Model som gick på tv från första säsongen. Och vad ska jag göra nu då ? Jaa ni .. Det blir nog till att vara nördig en stund och sen ta och plugga lite matte tror jag. Det var ett tag sen nu för jag har vart så inriktad på Naturkunskapen. 

Annars idag har jag ingen aning om vad som händer, mest ta det lugnt kan jag tro, sitta vid datorn, läsa lite, kolla tv kanske om det är något bra. Ja, sånna slappsaker.

Ja, och nu har jag väl inte så mycket mer att skriva till skillnad från igår när jag bara skrev och skrev och skrev, haha, vet inte vad det blev men jag fick sån skrivlust, försökte sen komma på någonting att skriva i kollegieblocket men då tog det stopp, det är så segt. När jag sitter här vid datorn vid bloggen så har jag ganska så enkelt att skriva massa saker, iuf så är ju det om saker jag har gjort under dagen och saker jag ska göra så inte vet jag om det är därför som det inte vill funka när jag försöker skriva annars. Men men, får väl hoppas att det går bra nångång tillslut i alla fall :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar