tisdag 10 februari 2009

Hade tänkt att gå och simma idag men jag bestämde mej för att det var bättre att sitta hemma och plugga eftersom det andra uppdraget i Naturkunskap ska vara inne idag. Så det blir till att simma imorron istället, så jag hoppar ju iaf inte över det helt och hållet ;P Hehe, det är ju bra gjort av mej. Men men, så ska ta och samla lite ork och kraft och ta och börja plugga, och så väntar jag även på svar hur jag ska göra med laborationen som ska vara inskickad med det här uppdraget, eftersom jag egentligen ska hålla på med den i 2-3 veckor men jag har bara hunnit med att hålla på med den i 1 vecka. Så får se hur det blir, om jag ska skicka in den med uppdraget ändå eller hur det blir, det visar sej. Men men, nu ska jag fortsätta samla ork och sen börja plugga, det kommer bli en pluggdag idag :P Jippie .. eller nåt, men det måste göras ^^,
Min hemlaboration med vitlökar :PGjorde ju lasagne för första gången igår oxå
och så här fin blev den :) Och så blev den riktigt god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar