torsdag 12 februari 2009

den tolfte februari tvåtusennio - Inlägg tio

Oj ! Jag kom precis på att det är fredag den trettonde imorron ! :O Läääskigt. Och jag som ska och simma, man kanske skulle skippa det, jag kommer säkert bara att drunkna eller nånting xD Haha. Nej då, så farligt är det nog inte :P

Jag kommer ihåg förra fredag den trettonde när (oh, nu måste jag tänka, visst var det jag, Helene, Madde, Johan, John och Robin, rätta mig om jag har fel) ja, när vi skulle försöka hitta kvarnen i Norn :P Så som vi åkte runt på alla dom där skogsvägarna utanför Hedemora, i timmar (och alla vet att jag tänker inte köra Niklas bil på små grusvägar igen xD) och vi hittade ingenting. Eller jo, vi hittade en masugn tror jag det var och när vi väl var färdiga med letandet kom vi fram till att vi skulle ha stannat vid den och skrämt livet ur varandra där istället :P John höll ju faktiskt på att skrämma livet ur oss där så, haha.

Men i alla fall, när vi kom fram till att vi inte skulle hitta Norn, efter mycket irrande med bilarna i skogen, bestämde vi oss för att åka till Säter istället, mentalsjukhusets kyrkogård blev det. Dock var det lite tråkigt för när vi väl kom fram där så var det ju ljust nästan xD Men det var väl lite små läskigt ändå, vi trodde ju att det var någon som kom och gick mot oss när det bara var ett träd som stog helt still, haha. Ja, vi inbillade oss litegrann :P

Men jag vill fortfarande hitta kvarnen i Norn nångång, någon som är med ? Försöka ta reda på lite mer vart den ligger och kanske hitta någon som man känner som har vart där, om det finns någon. Det skulle vara nåt det ! Skulle jag verkligen vilja göra.

Jaja, nu ska jag ta och sluta skriva en massa svammel igen, jag tror jag har skrivit 4-5 inlägg bara idag ju! Jag förstår det inte. Jag hoppas bara att det inte blir tråkigt att läsa. Försöker skriva någorlunda intressant iaf, jag själv tycker även att inläggen ser roligare ut än på gamla bloggen även fast jag inte alltid har bilder. Kändes lite som det blev bättre när man delade upp inlägget som jag gör nu, lite lättare att läsa kanske ^^. Nej, nu måste jag sluta xD Ska väl ta och hitta på någonting fram tills 23.15 tror jag det var, ska nog kika CSI (vilken av dom det nu var) då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar