tisdag 17 februari 2009

den sjuttonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugonio

Blev en heldag med Sofie idag :) Hehe, det var trevligt. Först så blev det bada (inte simma :P) i badhuset och då var även "pojk"-Niklas med och en kompis till honom (förlåt jag kommer inte ihåg vad han/du heter xD dålig jag är) Det var skoj :) Hehe, jag och Sofie blev som barn på nytt, men det går man faktiskt vara ibland, och så kom vi fram till att vi ska åka dit med Linnéa och Rasmus någon gång för då har man en anledning till att vara barn igen ! :D Så smarta vi är!

Sen efter badhuset så åkte vi ut till Sofie i fors och bakade bullar ! :D Mums!! Dom blev riktigt riktigt riktigt RIKTIGT goda !! Det måste vi göra om Sofie ! Lätt ! :) Medans vi höll på att baka bullarna så lekte jag med Harley (sötaste katten! eller inte riktigt, men söt är han!) och så kollade vi lite på tv också och gick en sväng med Bonnie.

Tog en buss in till stan igen vid halv 6, "pojk"-Niklas kom till busstationen och han var så snäll och skjutsade hem mig också så att jag slapp gå i kylan :) Så snällt så snällt :) Och när jag kom hem så blev det mat som Niklas hade gjort (!) Han hade börjat med den redan medans jag var kvar i Fors men den blev klar alldeles lagomt tills jag kom hem, kan det bli bättre ? Jag tror inte det :D Hehe, jodå, det kan det säkert men skit samma :P

Och så att alla vet .. Jag rapar fortfarande bulldeg xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar