tisdag 3 februari 2009

Sådär, har kommit en liten bit påväg i städningen iaf, har plockat ur diskmaskinen och startat en ny, plockat undan tvätten som redan var torr och hängt upp en ny och även gjort iordning en ny tvättmaskin som jag dock inte kan starta än eftersom det inte finns plats för den på tvättstället fören den som hänger där är torr och bortplockad. Kul att veta va ? :P Haha. Kände att jag var tvungen att ta en liten paus för jag börjar få huvudvärk =/ Inte kul .. Men tack och lov så är det inte så himla mkt kvar nu iaf, för Niklas ska diska och fixa i köket när han kommer hem så jag plockar undan i vardagsrummet jag och där är det mest skräp skulle jag nästan tro xD Det ser så ut iaf :P haha. Bra där, bra där .. Så här hemskt har det faktiskt inte vart här på ett bra tag, och det ska inte vara det länge till nu heller. Nej, nu ska jag sätta mej och läsa en stund och sen ta mej i kragen och fortsätta städa ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar