söndag 15 februari 2009

den femtonde februari tvåtusennio - Inlägg tjugo

Ja, blev ju inte så mycket skrivande igår till skillnad från hur det har vart alla andra dagar sen jag skaffade bloggen :P Men vad vet jag, ni som läser kanske är tacksamma för att ni fick en liten paus i allt läsande om saker som egentligen inte ens är intressanta xD Men tyvärr för er så varade den pausen inte alltför länge, för idag är jag tillbaka, haha.

Gårdagen var riktigt härligt som jag hann skriva igår, skotertur i det fina vädret, så otroligt skönt ! :) Dock blev det lite småkyligt om tårna efter ett tag men det var inte så farligt. Och nu ska jag inte skriva nå mer om det för det skrev jag redan igår så, ni ska inte behöva läsa samma saker två gåner i rad, det kan inte vara så kul.

Men sen gårdagskvällen har jag inte skrivit om, det blev en myskväll hemma :) Kollade på tv, först blev det Snow Dogs, den var riktigt kul faktiskt :) Haha. Sen blev det lite Simpsons, Americas Funniest Homevideos och ett jättemysko japanskt program som hette Most Extreme Elimination Challenge, helt sjukt var det xD Och så har dom dubbat om det och gjort den ännu värre och konstigare, hahahaha. Men sen efter det blev det en till film, för då började Constantine som vi började kolla på, eller vi började inte bara kolla på den, vi kollade klart på den också :P Men det var nära att vi somnade, haha, för både jag och Niklas blev jättetrötta efter ett tag av filmen, men vi lyckades hålla oss vakna och kolla klart i alla fall. Men sen efter den filmen blev det soova ! Sköööönt !!

Så idag då, har det inte hunnit hänt så himla mycket än. Vaknade för 45 minuter sedan ungefär och har setat vid datorn sen dess, har inte ens fått på mig kläder än, eller en t-shirt och morgonrock men det räknas väl inte kan jag tänka mig. Men det tar jag när jag orkar och om vi ska åka någonstans.
Så ringde Niklas även sina föräldrar idag för att fråga om vi kunde äta hos dom (man är ju smart att fråga så när man inte orkar laga mat själv xD) men tyvärr lät det som om dom heller inte orkade laga mat idag, jobbigt läge :P Haha. Men får se hur det blir. Annars får jag väl lov att orka ändå.

Nej, nu orkar jag inte skriva något mer för tillfället, nu ska jag ta och spela litegrann, jag vet, jag är nörd :P Men bara ibland, haha, och det går lite i vågor det där. Ibland kan jag vara ganska mycket nörd och ibland är jag inge nörd alls. Men nu ska jag spela i alla fall. Och känner jag mig själv rätt så kommer det blir minst ett inlägg till under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar