onsdag 11 februari 2009

den elfte februari tvåtusennio - Inlägg fyra

Har lite småtråkigt för tillfället, sitter och spelar lite wow = nördar mig :P Haha. Och det är lite små segt just nu eftersom jag måste sitta och vänta ganska mycket, jag tänker inte gå in något närmare på det eftersom det antagligen inte är så många som läser min blogg och är intresserade av wow. Så nu släpper vi det.

Satt och kollade på en hemsida med schleich hästar (alltså det märket av hästar som jag samlar på) och hittade några stycken jag vill ha för att utöka min samling ännu mera :) Funderar även på om jag ska utveckla samling till tillbehör till hästarna också, men har inte riktigt bestämt mig om det än, får se hur det blir. Haha, intresseklubben sprängs av överbelastning kan jag tänka mig xD Eller nåt. Men som sagt så hade jag lite tråkigt och kände för att skriva. Men nu ska jag sluta skriva och lägga in två bilder istället.

                                                                                                                                                                                   

          «Har - Vill ha  -»                                                  
Japp, dom hästarna till vänster har jag redan och dom till höger vill jag ha ! 

Och nu ska jag ta och fundera om jag ska orka gå till Hemköp och köpa mig någonting gott, blev så himla sjukt sugen, eller om jag ska lyckas hålla mig och sitta kvar hemma. Hmm .. För tillfället lutar det mest åt att sitta kvar hemma eftersom jag är så himla lat men det är inte lätt när jag är EXTREMT sugen på någonting gott att tugga på - jobbigt läge! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar