söndag 8 februari 2009

Idag har det väl inte hänt allt för mycket, vaknade runt 11 tiden och gick upp då, var riktigt pigg till och med, och det trodde jag inte riktigt :P Tone var redan vaken (hon sov här inatt), satte mej vid datorn en stund och kikade runt lite, sen bytte vi av och Tone snodde datorn en sväng. Sen blev vi hungriga, jag var lite småsugen på pizza men det blev det inte utan vi gjorde köttfärsås och spagetti, och det blev gott det med :) Mums. Efter det blev det till att gå ner till bilen och börja borsta bort all snö från den för det var inte lite snö heller ! Det var ganska så mkt :P Men tillslut fick vi bort det och då åkte vi iväg mot Hedemora, förbi Tones pappa först (jag fick träffa Jennie och Signe, Jennas kattungar, igen ! :) Dom har blivit så stoora !) så att hon fick byta om till ridkläder eftersom hon skulle till stallet sen, så när hon var klar så åkte vi vidare till stallet och så släppte jag av henne där ^^. Sen åkte jag ut i skogen en sväng och försökte knäppa lite kort på all snö som har kommit men det gick inte så bra för kameran ville inte som jag ville :P Så jag gav upp efter ett tag och åkte hem igen. Köpte med mej Kebabtallrik till Niklas och en pizza till mej så jag fick min pizza ändå :P Haha. Kollade på några avsnitt Vänner medans jag åt och en liten stund till efter oxå, sen orkade jag inte kolla nå mer på det utan jag började mixtra med bilder i photoshop :P Gjorde dom svartvita och bara en liten viss del i färg, det hann bli några stycken innan jag tröttnade :P haha. Och nu har jag setat och slökollat lite på det där trollkarlsprogrammet där dom visar hur olika trick går till, det slutade precis så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Börjar bli lite småseg så kanske ska gå och lägga sej snart. Får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar