lördag 7 februari 2009

Sitter här och väntar på att Madde ska komma förbi, så ska vi gå vidare ner till Niklas jobb och hämta hans bil + pulkan som ligger i skuffen. För det blir pulkaåkning idag ! :D Yeeei !!! Haha :P Ska bli skoj, Jag, Madde, Sofie och Sofie, och kanske Camilla har inte fått tag på henne än så det visar sej ^^, Men det ska bli skoj iaf :) Skönt och komma ut och göra nånting annat än bara sitta inne vid datorn eller tv:n :P Sen efter pulkaåkningen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jag tror jag, Niklas, Anders och Camilla skulle laga lite mat och käka sen lite senare när Niklas kommer från jobbet (ja, det blev jobb för honom idag, inventering) och sen vet jag inte än om det kanske blir lite eller mkt alkohol med i bilden. Det visar sej. Ska höra lite med Madde oxå vad hon ska göra ikväll, och Sofiearna :P Haha. Men men. Nu orkar jag inte skriva nå mer. Kanske senare, visar sej som vanligt. Madde förra gången vi åkte pulka (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar