fredag 6 februari 2009

Efter att vi hade simmat/badat klart så åkte jag med hem till mamma, lagade lite mat där (blev kycklingpasta, Mums!) och sen efter det så åkte jag med Samuel hem igen (för han kom ut en sväng han oxå och medans jag gjorde mat så var han, mats och rasmus ute och åkte lite skoter för samuel ville veta vilka vägar man kan åka och så, intressant att veta va ? :P eller nåt, haha)
Och sen jag kom hem har jag väl inte gjort så himla mkt. Lagt upp lite bilder på bdb, lånade ju mammas kamera en sväng för jag vill försöka knäppa lite fina kort och så nämligen :) Knäppte ju några på hästarna och katterna innan jag åkte från mamma oxå ^^, Det är kul att knäppa kort verkligen :) Jag önskar bara jag hade lite mer fantasi när det gäller motiv och sånt, men kanske kommer på nånting bra, det här får mej iaf att tänka på någonting annat än att jag är röksugen (Y) Det är bra ! Har gått riktigt bra idag faktiskt, har haft en gång då jag var väldigt röksugen (det var när jag kom hem från mamma) men jag tog ett tuggummi och försökte tänka på annat och då gick det över ^^. Så idag har det gått bra :P Haha. Men det är några dagar kvar tills det är över :P Och känner jag mej själv kommer jag få kämpa för det här. Men det ska gå ! :D Nej, nu ska jag ta och kolla nåt avsnitt Vänner tror jag :) Eller om jag ska spela lite. Hmm .. Får se vad det blir, nånting iaf tills håret torkat så att jag kan platta det, ska ju ut och käka med Anders och Camilla idag :) Det ska bli trevligt ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar