onsdag 11 februari 2009

den elfte februari tvåtusennio - Inlägg tre

Hmm .. Jag har lite problem, vet inte riktigt hur jag ska göra med designen .. Det är lite komplicerat, men jag tror att den får vara såhär tills vidare iaf.
Sen har jag även lite beslutsångest, jag vet inte om jag vill ha kvar min gamla blogg ändå eller om jag ska ha den här. Vad tycker ni som läser ? Ni är väl säkert inte så många men jag skulle uppskatta nån/några kommentarer om vad ni tycker om den här bloggen, om den gamla bloggen, om designen och om jag ens ska ha kvar den här bloggen och fortsätta med den eller om jag ska gå tillbaka till min gamla.

Så vad har jag annars gjort idag då ? Har inte hunnit med så mycket mer än att ha vart och simmat med Ellinor :) Det var riktigt skönt! Ska ju och simma på fredag med mamma och rasmus som vanligt också, det är kul :) Och vad händer resten av dagen? Jag vet inte riktigt. Väntar på svar från skolan för jag måste veta hur jag ska göra med hemlaborationen till det här andra uppdraget som egentligen skulle ha vart inne igår men jag skickade inte in det eftersom jag måste ha svar på det först innan jag kan göra något, men hoppas på att få svar och så idag iaf så det ska nog lösa sig alltihopa. Jag kom ju en bit påväg i pluggandet iaf, men jag måste väl erkänna att alla frågor inte är helt klara än heller, men det är typ 1 eller 2 frågor jag har kvar bara iaf så det är ju inte alltför mycket ^^,

Nej, nu ska jag ta och spela lite tror jag, eller om jag ska kolla på vänner, som vanligt kan jag inte riktigt bestämma mig så får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar