måndag 1 april 2013

- And I dance in the rain, dive in the pool of life to wash away the poison

Förutom ridningen idag så har det väl inte hänt så himla mycket annat, efter att Anna och Micke åkt hem sen så åkte jag ut till mamma en stund igen eftersom Lisa och Minnah var där, så passade på att hälsa lite på dom, och så hade även mormor och morfar dykt upp också, så fick lite fika där innan jag åkte vidare in till stan för att tvätta våran skitiga bil! För den var galet skitig, den var typ grå istället för blå och så kunde man se massa katt avtryck där katterna har varit uppe och trampat på bilen. Och såhär fin blev den efter tvätten:


Sen åkte jag hem igen och la mig på soffan en stund, och då kom först Tetris och var lite småbusig och tänkte attackera min hand, och då var hon såhär snygg, la bak öronen och försökte göra sig osynlig när hon kikade upp ovanför soffkanten xD Haha, knäppkatten! :D



Sen ångrade hon sig och ville ha lite mattemys, så då låg vi på soffan och gosade en stund innan Tetris tröttnade och sprang därifrån igen :P


Blev mycket bilder i detta inlägg, men fick bli så idag, jag kände för det helt enkelt ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar