lördag 20 april 2013

- Hope is beauty

Började dagen med att ta cykeln ut till mamma och möta upp Amanda där, så tog vi en ridtur på Charlie och Demon, Amanda red Demon och  jag Charlie. Vi tog en tur upp längs den vanliga skogsvägen och det blev faktiskt både lite trav och galopp, galoppen på Charlie var väl inte direkt meningen för jag hade tänkt hålla honom i trav men han blev rätt pigg och han kändes inte okontrollerbar så därför lät jag honom galoppera en liten sträcka ändå :) Var en riktigt härlig tur i fint väder ^^.

Hade från början egentligen tänkt rida Paddan, jag tog ut honom ur hagen och stod utanför stallet och borstade på honom, men så hostade han till lite smått några gånger och då kände jag ändå att jag inte ville rida honom, men han fick bli lite ompysslad och så tog vi en kort promenad bara innan jag släppte ut honom i hagen igen.

Sen efter det så cyklade jag hem igen, och det blev i princip bara hem och vända och byta kläder innan jag och Niklas satte oss på cyklarna igen och cyklade tillbaka, för Mats fyller ju år idag och så blev vi bjudna på mat och fika :) Kom väl hem igen runt sex tiden någonting (Niklas hade cyklat hem lite tidigare) och sen dess har jag väl inte gjort sådär jättemycket. Niklas, Mattias och Rickard gick i förväg hem till Niklas föräldrar och fixade mat så var över dit och åt litegrann ganska nyss i alla fall, och nu skulle dom basta så då gick jag hem igen. Får väl se vad resten av kvällen har att bjuda på och vad man hittar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar