tisdag 9 april 2013

- Sleep over

Dagen idag började inte nå bra alls. För det första har jag världens träningsvärk, och för det andra så kände jag att humöret inte var på topp av någon anledning.

Så jag började dagen med att ta en kort lugn promenad och sen lite senare så kom Lisa och Minnah förbi och hälsade på :) Sen kände jag att jag inte ville sitta hemma bara för då kände jag att humöret skulle sjunka igen så jag smsade Anna och frågade om jag fick komma förbi hos dom, och det fick jag.

Så nu sitter vi här i soffan med varsin laptop och ska spela lite Guild Wars 2 :D Och så blir det sleep over! :D Så tar vi kvart i nio bussen ut till hästarna imorgon! :) Jättekul ju! Man har ju inte sleep overs så ofta längre, så ska bli jätteroligt! :) Niklas får ju klara sig själv då men det gör han nog ^^. Haha.

Nej, nu ska jag sluta skriva, för Anna väntar på mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar