torsdag 25 april 2013

- It's always a good time

Förmiddagen idag så hände det inte så mycket alls. Pluggade litegrann då jag läste igenom då jag läste igenom ett annat examensarbete än vårat egna och försökte opponera litegrann på det genom att lägga in lite kommentarer på sådant som jag reagerade på när jag läste, detta inför handledningsträffen på måndag. Är otroligt dålig på detta men övning ger färdighet sägs det ju.

Sen runt 1-2 tiden så tog jag cykeln och cyklade ut till mamma och så blev det en promenad tillsammans med henne, Zina (vovven) och Paddan (hästen :P), var riktigt skönt att gå i det fina vädret! :) Jag tror faktiskt att även Paddan uppskattade att få komma ut och röra lite på sig :) Blev sen kvar där ett tag innan jag cyklade hem igen.

När jag kommit hem så gjorde jag inte så himla mycket och blev heller inte hemma så länge innan det var dags att dra iväg igen, då följde jag med mamma och Rasmus till Amanda där vi åt lite pizza tillsammans med henne :) Sen så satt vi och kollade på typ halva Rädda Willy 2 innan det var dags att åka hem igen.

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska kika förbi en vända och säga hej när hon slutar jobbet :) Imorgon åker jag ut till mamma igen och rider Demon :) Får se vad det blir för något, om vi rider lite på banan först kanske och sen tar en tur ut eller om vi bara tar en skogsvända, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Lite bilder från dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar