onsdag 24 april 2013

- Ensam hemma

Förmiddagen idag gick åt till att sitta och skriva på examensarbetet igen, och jag tycker att det känns som att vi har gjort himla mycket inför nästa handledningsträff :) Och det känns bra också! Så hoppas handledarna tycker detsamma! Så att vi inte behöver sitta och göra om lika mycket igen xD haha.

Sen vid halv tolv så mötte jag upp Anna vid busshållsplatsen ute hos mamma och så tog vi en tur på Demon och Charlie :) Vi red upp till vändplanen och sen vidare längs den vanliga vägen upp i skogen och tänkte först att vi skulle vända där någonstans, men så blev det inte, för när vi kom fram till ett ställe där det hade ramlat ett träd över vägen så tyckte Charlie ändå att vi skulle fortsätta, så han plöjde förbi trädet på sidan om det och Demon hängde på :) Haha, så jag och Anna kollade på klockan och konstaterade att vi skulle hinna med den långa vändan runt innan Micke skulle komma och hämta Anna, och så blev det :) Blev mycket trav längs grusvägen och sen även lite galopp! Jättekul! Och båda hästarna frustade nöjt!

När vi kom tillbaka igen så dök Micke upp när vi höll på att fixa färdigt i stallet, och innan dom åkte så langade jag över en väska som var till Niklas och som Micke skulle ta med sig, han var nämligen hit på eftermiddagen och plockade upp Niklas för att åka på "roadtrip" till Nyköping, Niklas trodde att det var för att Micke skulle hämta Anna där efter att hon hade hälsat på en kompis, men så var det inte, för dom mötte istället upp Ante och Anders på flygplatsen där och tar nu alldeles snart flyget till Holland, dom har alltså dragit iväg med Niklas på svensexa nu :) Och jag blir själv hemma i några dagar.

När dom hade åkt iväg så åkte jag in till Anna i stan och vi åt litegrann innan jag skjutsade henne till tåget, för hon skulle då åka till Uppsala för att jobba torsdag - lördag. Och på lördag tar jag en roadtrip dit och hämtar hem henne igen :)

Nu ska jag ta och dra igång Guild Wars och ringa upp Anna på Skype så att vi kan snacka skit och spela litegrann resten av kvällen! :D

8 kommentarer:

  1. Yeeeei :D Du är inte helt ensam, jag är med dig i tanken... Haha ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aw, vad du är gullig :D haha :P

      Radera
  2. Ska han "bara" ha en svensexa? De finns andra som också vill fira med honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad menar du?

      Radera
    2. Blir de något mer firande av honom här hemma? Eller var det bara någgra utvalda som får vara med till holland?

      Radera
    3. Jag vet inte om det kommer bli något mer firande. Det är ju som inte jag som bestämmer eller fixar det.

      Radera
  3. Han har vel fler kompisar som vill fira att han ska gifta sig? Eller har han bara mikael, anders och andreas?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem är du om man får fråga? Och ja, han har väl fler kompisar. Men jag var ju inte direkt med och planerade svensexan för honom, så är det någonting så får du väl ta upp det med Anders och Andreas, för som jag har förstått det så var det mest dom som planerade allt detta.

      Radera