tisdag 2 april 2013

- So hold my hand, I'll walk with you my dear

Det kliade i mina fingrar igen och det resulterade i en ny header, ganska så lik den gamla, men ändå lite nytt, och blev nog faktiskt mer nöjd med denna än den andra (tror jag i alla fall, det återstår att se :P) så den här får förhoppningsvis vara kvar ett tag framöver nu, tills det börjar klia i mina fingrar igen xD Haha.

Annars idag då? När jag och Anna var färdiga ute hos hästarna så skjutsade jag ju hem henne och så passade jag på att handla lite mat för veckan också. Åkte hemåt igen och då hade Niklas hunnit komma hem från jobbet, så då satte vi igång att rensa ute i förrådet som vi har. Niklas rensade även ur cykelboden som är alldeles bredvid förrådet eftersom han ska riva den imorgon inför det nya altanbygget :) När vi var färdiga med det så blev det lite mat, tunnbrödrulle blev det idag! Mycket gott! :D

Sen så vet jag nu också med säkerhet att jag kommer kunna gå examensarbetet kursen igen tillsammans med Katarina, vilket känns otroligt skönt! Då kommer jag kunna få CSN pengar igen och vi kommer få möjlighet till handledning så att vi kan bli klara med uppsatsen, vilket känns otroligt skönt! Anledningen till att jag nu vet med säkerhet var att det var inte hundra procent säkert fören idag då kursansvariga inte visste om det skulle finnas platser i kursen för mig och Katarina eftersom vi var omregistrerade på kursen. Men tack och lov så löste det sig och vi fick plats!

Så imorgon bär det av till skolan igen, första träffen med handledarna då nämligen! Börjar 13.15 så jag och Anna ska hinna ut till hästarna en vända först också, Anna tar bussen från stan tio i sju så det blir en tidig morgon. Så jag ska nog faktiskt ta och hoppa in i duschen en vända nu och sen gå och lägga mig.

1 kommentar:

  1. Ja den här headern blev nog lite finare än den andra :) Nice.

    SvaraRadera