lördag 6 april 2013

- Time to do this, time to do that

Tar väl och gör ett litet kort inlägg om gårdagen och dagen som vart hittills.

Igår så var det först lite plugg som gällde. Satt ju och höll på lite med examensarbetet, sen till kvällen så kom det över lite trevligt folk :) Blev god mat och lite dricka och så bara massa skitsnack typ :) Vi gick även över till Niklas föräldrar en vända och hälsade på där.

Sen idag så åkte jag och Anna ut till hästarna och det blev en skrittrunda på Charlie och Demon, ut i skogen och till backen där det brukar bli att vi rider ^^. När vi nästan var hemma så märkte jag att Demon halkade mycket med ena frambenet och funderade om han hade tappat alla broddarna, men då såg Anna att det var hela skon som hade åkt av. Typiskt. Men bra i alla fall att hovslagaren kommer på tisdag, så Demon får helt enkelt vila tills dess, det är ju inte alltför många dagar :)

Sen när vi åkte från hästarna svängde vi förbi affären och så handlade vi lite mat och gjorde tacos när vi kom hem igen! Mums! Ja, och nu då? Nu gör jag inte så mycket alls. Ska nog sätta mig och kika lite mer på examensarbetet och sen lite senare ska jag åka in till stan till Elin :) Hon är ju hundvakt åt sina föräldrars hund. Så får vi se vad som händer då helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar