måndag 29 april 2013

- Sjukling

Började känna av halsen redan igår men hoppades på att det bara skulle vara tillfälligt. Men tji fick jag. Vaknade med feber och ännu mer ont i halsen idag. Skulle ju egentligen åka till Västerås för handledning idag på eftermiddagen, men fick meddela lärarna att jag inte kunde komma, och så ringde jag Katarina också, så hon får tyvärr gå själv på handledningen idag.

Så för mig kommer det inte hända mycket alls idag. Tänker ligga framför tv:n eller kanske sitta vid datorn och spela litegrann och bara ta det lugnt och kurera mig och hoppas på att den här skiten går över så snart som möjligt! Det är så tråkigt att vara sjuk, man orkar ju ingenting heller.

Men men, håller på att göra lite mat nu  i alla fall, måste ju försöka få i mig sånt också, så ska jag slå mig ner i soffan.

1 kommentar: