söndag 14 april 2013

- A good night's sleep

Tänkte väl att jag skulle dra lite om helgen i korthet i alla fall, för att det inte ska stå helt tomt här ändå tills imorgon! Har inte blivit nå hästar för mig alls lördag och söndag, ovanligt! Men sånt som händer ibland.

Lördag: Nu måste jag till och med tänka, vad gjorde jag igår? Det hände nog inte så himla mycket faktiskt. Eller jo, Lisa och Minnah kom hit och hälsade på litegrann :) Och så kom även Ante och Linnéa över hit och käkade litegrann på eftermiddagen. Och sen till kvällen så hade jag och Niklas lite lördagsmys istället för fredagsmys och kollade på The hobbit.

Söndag: Har inte hänt sådär fasligt mycket idag heller, pluggade på förmiddagen, sen hann jag hjälpa till litegrann och städa i bilen som nu ligger ute på annons på blocket för att bli såld. Efter det så åkte jag och Anna med Mamma och Mats och kollade på ett gotlandsruss som antagligen få flytta hem till oss inom en snar framtid :) Kom hem igen, diskade lite och så åkte jag vidare på Zumba med Lisa, mycket roligt! Och efter det så hamnade jag hemma hos Anna och Micke, även Amanda kom dit, och så kollade vi på sista Harry Potter filmen.

Nu ska jag lägga mig och läsa innan det är dags att sova. Hoppas på att sova bättre inatt än vad jag gjorde natten som var också, upp i tid imorgon för att plugga några timmar igen och sen på eftermiddagen åker jag och Anna ut till hästarna, får se vad vi hittar på ^^.

Grymt gammal bild! Studsmatta är kul! :D Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar