torsdag 11 april 2013

- The hills and the valleys there's nothing more beautiful

Blir ett snabb inlägg idag, för jag orkar inte skriva så mycket.

På förmiddagen så läste jag igenom de andras examensarbeten som är med i handledninggruppen och sen efter det så drog jag iväg till Västerås och sen vidare till Eskilstuna för handledning. Det blev en lång dag, men fick mycket nyttigt att tänka på med arbetet. Min skrivkamrat Katarina blev hemma med sin son så när jag var tillbaka i Västerås och innan jag tog bilen hem så svängde jag även förbi där för att lämna av ett av lärarnas papper med kommentarer till henne så att vi har ett varsitt exemplar då vi sitter i varsin stad när vi skriver. Fick lite te och vi kikade litegrann på arbetet innan jag åkte vidare hemåt.

Så kom väl hem runt halv nio snåret tror jag, och har inte gjort så mycket sen dess. Och ska inte göra så mycket mer heller, tänkte ta och gå och lägga mig och läsa litegrann, för känner mig aningen slut i huvudet efter allt examensarbete prat och diskussioner idag, så behöver vila hjärnan litegrann innan jag och Katarina ska sätta och och skriva på det imorgon.

Så. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar