måndag 8 april 2013

- I'll face myself

Jag är helt slut i benen! Och jag kommer antagligen att ha ännu ondare imorgon när jag vaknar kan jag tänka mig :P Var ju iväg på ett pass core/spinning tillsammans med Lisa idag, och det var helt galet jobbigt! Först 30 minuter core med olika övningar och efter det 30 minuter spinning, jag var helt slut redan efter dom första 30 minutrarna så först kunde jag inte riktigt förstå hur jag skulle orka 30 till :P Men det gick, och svetten rann. Kände mig alldeles skakis i benen och det var jobbigt att trycka ner kopplingen när jag skulle växla på vägen hem xD Haha.

Annars idag då? Pluggat litegrann och skickat in examensarbetet inför handledningsträffen på torsdag. Sen åkte jag ut till mamma en vända och sa hej medan jag väntade på att Anna skulle rida färdigt på Charlie, hon fick rida själv idag eftersom Demon ju tappat en sko och eftersom Paddan har det lite lugnt för tillfället. När hon var klar så åkte vi in till stan hem till henne, där tränade vi litegrann på magdans och vi provade även på lite Zumba där med :) Sen åkte jag vidare till core/spinning passet.

Nu ska jag inte göra så mycket mer alls idag, sitta lite här vid datorn, eller kanske tv:n, eller kanske lägga mig i soffan och läsa bok? Jag vet inte riktigt. Nu fick jag lite beslutsångest ju.. Får se hur jag gör. Till en början hade jag nästan till och med funderat på att gå en lugn promenad för att se om det kan tänkas motverka den stelhet jag vet att jag kommer känna imorgon när jag ska ta mig upp ur sängen. Men vet inte, det kanske inte hjälper ens? I have no idea!

Avslutar med en bild från gårdagen, orkar inte skriva något om den, mer än att jag fotade Anna och Charlie när dom hade dressyrpass på banan, sen till kvällen var det Zumba dags igen, grymt kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar