fredag 12 april 2013

- Dagen i korthet

På förmiddagen så var det plugg som gällde. Jag och Katarina satt i cirka tre och en halvtimme och knåpade med examensarbetet innan vi gav upp för att våra hjärnor höll på att bli överhettade, vi kommer fortsätta i några timma till imorgon.

Sen efter det så dök Anna upp här och vi åkte ut till hästarna och tog en lugn, avslappnad, kravlös tur i skogen, var riktigt skönt att komma iväg dit sådär direkt efter flera timmar plugg, bara kunna släppa det ur hjärnan på en gång ett tag och bara slappna av :) En sån otrolig härlig känsla!

Sen åkte Anna hem, jag tog en dusch och gjorde mig iordning lite innan jag åkte ut till mamma igen eftersom det bjöds på tacos, även mormor och morfar, Samuel, Lisa och Minnah och Amanda kom dit, var mycket trevligt :) Tyvärr så blev inte Niklas med den här gången, vi blev dubbelbokade så han åkte in till stan och käkade med lite kompisar istället, men men, så kan det bli :P

Sen jag kom hem därifrån så har jag inte gjort så himla mycket, och tänker väl inte göra så himla mycket heller, lägga mig på soffan och läsa litegrann innan jag ska åka in till stan och hämta hem Niklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar