måndag 1 april 2013

- Min häst är som en bästa vän

Dagen började med att Anna den lilla skiten drog ett aprilskämt på mig. Och jag skyller på att jag nyss hade vaknat och var trött, det var därför jag gick på det :P haha.

Sen kom i alla fall hon och Micke hit och så fortsatte jag och Anna till hästarna medan Micke stannade kvar hos Niklas.

Från början så hade vi tänkt oss ett hoppass på banan idag men det blev ändrade planer eftersom hästarna stog i helgen. Så det blev istället en tur ut i skogen, vi började med den vanliga vändan bort till backen, men istället för att vända hemåt när vi kom ut ur skogen så gick vi åt andra hållet och upp i skogen längs vägen som vi brukade rida mycket men inte har ridit på ett tag. Och där blev det även lite trav, Demon var så duktig så, han har blivit så otroligt mycket duktigare på att hålla en lugn och kortare trav istället för att passa som han tidigare gjort när han har tyckt att det gått för sakta.

Imorgon tar vi oss ut igen och då blir hoppasset på banan av, ska bli roligt! :D 

Bjuder på lite random mobil bilder som avslut!


1 kommentar: