onsdag 10 april 2013

- Time for school again.

Blir ett till inlägg direkt.

Sitter för tillfället hemma hos Anna och Micke men ska snart åka hemåt för att göra lite mat och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon är det dags att åka till skolan igen, ska ha en handledningsträff med examensarbetet. Och eftersom vi är flera grupper i samma handledningsgrupp så måste jag läsa igenom dom andras arbeten också innan eftersom vi har sagt att vi ska kunna komma med lite feedback på varandras arbeten också.

Så imorgon blir det tyvärr inga hästar på förmiddagen eftersom jag får ta och sitta och läsa två arbeten innan det är dags att åka iväg till skolan, ska vara där till 14.00, och eftersom det är i Eskilstuna så måste jag vara i Västerås runt 13.00 så måste åka hemifrån absolut senaste klockan 12.00. Så ska väl se till att ta mig upp i tid så att jag hinner läsa innan jag måste åka.

Det är väl lite därför det kommer få bli en lugn kväll nu också, typ åka hem, göra något att äta, kolla på en film och sen sova, så att jag orkar upp imorgon bitti ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar