torsdag 4 april 2013

- We’re like diamonds in the sky

Och så blir det ett inlägg till idag då innan det är dags för mig att ge mig :P Måste ju skriva litegrann om dagen utöver hästarna tänkte jag :) När jag och Anna kom därifrån så lagade vi lite mat i alla fall och käkade, Niklas och en kompis skulle åka några vändor till tippen med massa skräp som blivit efter att han har rivit massa saker här hemma runt huset då det ska göras om lite och altanen ska bli lite större, så han fick äta lite senare helt enkelt, jag och Anna orkade tyvärr inte vänta denna gång då vi var sådär galet hungriga efter en lång dag i stallet.

Efter det så skjutsade jag hem Anna och stannade själv kvar en liten stund och så tränade vi på lite magdans, det är ju så grymt kul! Jag får alltid mersmak efter varje gång och vill bara bli bättre, jag önskar ibland att man bara kunde knäppa med fingrarna och vara jätteduktig på en gång! Men så är det ju tyvärr inte, men övning ger färdighet!

Och på söndag är det Zumba dags igen, och jag ser verkligen fram emot det! Jag tror jag har hittat en träningsform som passar mig utöver ridningen, att röra på sig till musik och dansa, det är så grymt roligt helt enkelt!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar