fredag 5 april 2013

- I don't ever wanna let you down

Nu på förmiddagen så har jag setat och pratat lite med Katarina om vårat examensarbete, som vi nu har kommit gång med igen då vi både blev omregistrerade på kursen och tack och lov fick plats att vara med! :) Känns otroligt skönt!

Så vi har gått igenom lite artiklar och kollat vilka vi har utskrivna och vilka jag hade och vilka hon hade och vilka vi hade båda två. Sen när vi var klara med det så bestämde vi oss för att sätta oss och läsa igenom artiklarna litegrann och hoppas hitta något som är relevant för vårat arbete som vi kan ta med då vi behöver minst fyra artiklar till.

Så jag har setat och läst och försökt förstått (alla artiklar är ju på engelska såklart :P) Och jag tror jag har lyckats hitta litegrann i alla fall, så ska sätta mig ner och försöka översätta det och skriva ner det så det blir lättare att se om det är vettigt eller inte, och sen gå vidare och kolla några fler av artiklarna. Sen skulle jag och Katarina höras igen lite senare och kika på vad vi har hittat ^^.

Så ska jag även hinna med att åka in till stan och handla lite mat inför kvällen, då kommer det över lite folk och vi ska laga mat och äta gott, dricka lite gott och bara umgås, kanske spela nåt spel eller så, får väl se vad folk vill göra, blir nog trevligt i alla fall, det tror jag! :)

Nej, nu måste jag fortsätta med dom där himla artiklarna en stund igen tills Anna hör av sig och jag ska in och handla. Får se om jag bjuder på någon mer uppdatering senare idag eller inte, om inte annat så dyker det upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar