torsdag 24 januari 2013

- Bloggen var det ja

Jag får känslan av att det kommer bli aningen sämre uppdatering här nu när jag har börjat skolan igen, dels för att jag säkert kommer glömma bort att skriva men även också för att jag känner lite att det är inte så kul att läsa "idag har jag setat på föreläsning hela dagen" eller "idag har jag pluggat" hela tiden. Blir nog aningens långtråkigt kan jag tro.

Men idag får det bli ett sånt inlägg, hade föreläsning i skolan under dagen och sen när jag kom hem så blev det först mat och sen plugga lite mer. Jag försöker vara duktigare och hänga med mer i kursen från allra första början (vilket jag inte alla gånger var så bra på tidohare) nu så att det förhoppningsvis ska bli lättare att fixa tentan sen.

Nu ska jag duscha och sen blir det antingen en film eller så lägger jag mig och läser en stund, har inte bestämt mig än. Blir en vända till skolan imorgon igen för att jobba med grupparbetet som också ska göras till kursen.

Bjuder på en snygg bild på mig och lillebror från typ 3 år sen för att göra inlägget aningen roligare i alla fall :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar