söndag 6 januari 2013

- BLOGGRAPE!

Hej!

Det här är Annannannas som skriver i Lovisas blogg.
Inte facerape! Utan bloggrape!
Hon gav mig tillåtelse men ssshhhhh ingen behöver veta.

Vi har spelat ikväll... Massa spel. Jag vann! Flest gånger xD (Lovisa vann en gång när vi bytte färg på gubbarna, grattis till henne!)
Extra tillägg... Fia med knuff är ett väldigt aggressivt spel. Det tar fram det onda i dig!

Sen har Annannannas druckit vin och är lite.. flum och Lovisa har druckit pepsi..
Do I need to say more??!
Sen har Lovisa knarkat geléhallon...
Hon är min bitch by the way, hon ska fixa min häst i spelet My Horse..
För jag menar... Jag är ju upptagen och skriver.
Det har varit en galen kväll.
Vi har båda ont i maggen efter skratt.

Vad ska man skriva nu då?
Det är massa killar här.. Micke och hans älskade "pojkvänner" (han har sina vänner här och dom är pojkar vilket blir pojkvänner.) sitter i vardagsrummet och tittar på film, Niklas var klen och åkte hem. Jag och Lovisa myser i sängen, hon måste ju samla kraft inför promenaden hem till Fors i natt med alla raggare längs vägarna.

Nu har jag slut på idéer så nu får det här inlägget räcka.
Jag ska äta mackor nu och Lovisa ska titta på för hon är inge hungrig.
Her lost liksom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar