onsdag 2 januari 2013

- I feel alive, when you're beside me

Blev ju en ridtur tidigare idag och efter det så skjutsade jag tillbaka Anna till stan och passade på att stanna till på Ica och handla litegrann. Kom hem igen och då hade Niklas hunnit komma hem från jobbet så då började vi fixa maten, blev fläskfilé, potatis och sås. Blev riktigt gott!

Sen efter det har det inte hänt så himla mycket mer, jag har setat lite vid datorn och slöat men sen tröttnade jag och huvudvärken som smygit sig på tidigare blev värre, så då gav jag upp helt enkelt och gjorde mig några rostmackor och flyttade till soffan istället, så nu sitter jag och kikar på Criminal Minds, blir nog det för resten av kvällen tills det är dags att sova :)

Imorgon blir det ytterligare en tur till hästarna, då ska dom få sig en liten lugn skrittur i skogen så dom får slappna av litegrann efter idag ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar