onsdag 16 januari 2013

- Hej mitt vinterland

Jag orkar faktiskt inte skriva något längre inlägg om dagens ridtur, den liknade gårdagen ganska mycket, bara att jag började med Paddan istället för Anna och efter det så tog vi samma skogstur med Demon och Charlie som vi gjorde igår. Vi blev lika snöiga men tack och lov inte lika kalla eftersom vi idag var vettiga och drog på oss täckbyxor som skydd mot snön.

Ute i skogen så försökte Demon såklart äta som vanligt vilket resulterade i att han lyckades täcka hela sitt huvud med snö som ramlade ner från grenarna han försökte komma ut, söt hästen! <3 Haha :)

Nu kommer det bli några dagar utan hästarna, imorgon måste jag koncentrera mig enbart på att plugga och efter tentan på fredag så åker jag till Katrineholm och hälsar på Madde! :D Men på söndag så fort jag kommer hem så blir det till att åka ut dit igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar