onsdag 30 januari 2013

- A smile from you would send me to heaven

Ett litet inlägg idag igen då, har inte hänt så mycket mer sen sist men känner att jag ändå vill göra en liten uppdatering i alla fall, känns så tråkigt när bloggen blir helt tom på inlägg en dag.

Hade föreläsning på förmiddagen, var mycket information som vanligt men kändes okej i alla fall, skönt att det bara var förmiddag! Men sen eftermiddagen spenderades med att fortsätta på grupparbetet och nu så fick vi till det! Så skönt! Behöver man inte tänka på det något mer längre, kan man koncentrera sig på allt det andra istället :)

Och nu är jag "ledig" i fem dagar vilket är otroligt skönt! Jag är ju inte helt ledig såklart, måste plugga litegrann även när jag är hemma, men jag behöver inte åka något mera till Västerås fören på tisdag, så det är riktigt skönt! Och det betyder att jag kommer få tid att åka ut till hästarna under dom här dagarna också såklart! :D

Nej, nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga litegrann, ska skriva rent lite anteckningar från första föreläsningen bara, så det är ju inte så avancerat eller krångligt, så lite sånt ska jag nog orka innan det är dags att gå och lägga sig ^^.

BTW! Glöm inte frågestunden! I want questions! :D -» FRÅGESTUND

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar