onsdag 9 januari 2013

- God Night

Kom hem från Johan och Lina för en stund sen och nu sitter jag i sängen och ska alldeles snart till att sova.

Det slutade med att jag och Lina kollade till och med Harry Potter och fenixorden, så nu har vi bara tre filmer kvar att kolla på sen, så vi sa att vi får ta dom en kväll sen men då kanske bestämma det lite tidigare så att det inte behöver bli så sent som det blev idag :P

Var en trevlig kväll i alla fall, är ju inte så ofta vi träffas så det är otroligt roligt när det väl blir av :) Vi är nog lite dåliga båda två på att höra av oss :P Så det kan vara.

Aja, ska väl ta och försöka sova nu i alla fall, måste komma upp i tid och försöka få tag på studievägledaren igen (fick inte tag på honom idag, först så var han inte där och sen så var han upptagen i telefon hela tiden när jag försökte ringa), och sen så kommer Anna ut med 11.10 bussen och då ska vi åka ut till hästarna och rida litegrann ^^.

Har föresten fått svar på min sista tenta som jag väntade på, dom andra har jag nu då blivit godkänd i, dock fick jag underkänt på den här (farmakoterapi) men 2 poäng.. TVÅ poäng bara!! Man blir ju så frustrerad på sig själv att man inte skrev någon fråga lite mera utförligt så att man kunde få dom två enstaka poängen också. Men det är inte så mycket att göra åt, det är bara att ta nya tag och så klarar jag den nästa gång (18 januari)!

Nej, nu ska jag ta och sova så jag inte är alltför trött imorgon och kommer upp i tid!

Bjuder på en gammal bild från -06 som avslut. Vi är ju så snygga Paddan och jag, eller hur ;) Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar