torsdag 10 januari 2013

- Vi låter inte vädret stoppa oss

Sitter och väntar på att Anna ska dyka upp så vi kan åka ut till hästarna idag igen. Det snöar och blåser ganska mycket men vi låter inte det stoppa oss, åtminstone inte idag :P Haha. Vi hade ju redan hunnit bestämma att vi skulle åka ut så då får vi väl se till att ta oss ut också liksom ^^.

Sen efter det så ska jag se till att få lite pluggande gjort samt försöka få tag på studievägledaren igen som är galet svår att få tag på.. Men jag måste ha tag på honom snart! Får ringa, ringa och ringa lite till tills han svarar helt enkelt.

Till eftermiddagen så ska jag åka iväg till pappa och lämna tillbaka hans bil som jag fick låna några dagar och så får han skjutsa hem mig och då tar vi med bommarna som nu är färdiga då också, så förhoppningsvis blir det löshoppning på lördag! :) Hoppas det blir bra väder bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar